poniedziałek, 5 sierpnia 2013

FUCK

    Dzięki pewnej dziewczynie zdałam sobie sprawę, że... KOMENTOWAĆ MOGŁY OSOBY KTÓRE MIAŁY KONTO... -.- Ale już to zmieniłam, więc pisać śmiało :D

Dziękuję Ci bardzo! ^^ Nie podpisałaś się w komentarzu, na drugim moim blogu. A BARDZO O TO PROSZĘ :)
Niech każdy anonim się podpisuje :) 



No to na tyle... dziś mam jakiś taki humor dziwny... chce mi się śmiać, i szczerzę się jak głupia... Wie może ktoś co mi jest? ^^




A tu tak kilka zdjęć/gifów które lubię :)
Może wam się spodobają :)
Są przemieszane, więc są różne i na różny temat i w ogóle.. ^^





















































1 komentarz:

  1. Świetne gify, a co do humoru to witam w klubie. :D Mam tak często, a zwłaszcza jak czytam śmieszne imaginy bądź kawały o 1D xD Zapraszam cię na rozdział o ślubie Zayna i Valeri. :D
    PS: mogłabyś wyłączyć weryfikacje obrazkową? :P

    OdpowiedzUsuń